Insan yang tidak cukup ilmu…..

Cetusan Idea….Berkongsi Idea… Amalkan Bersama

Bengang Giler….

Posted by iorichee on 7 February 2009

pagi semalam aku rasa cam nak marah gile2

sebab ada sorang hamba Allah nie tidak bersyukur

apa aku berikan

bukan nak mengungkit

tapi dia perlakukan

pada aku cam takde belas kesian

tahu la dia ada masalah…

tapi nape suka cari masalah…

pada hal masalah itu kecik

dan tak patut ada

tapi dia cari jugak masalah

aku punyer la simpati kat dia

sampai aku bagi benda aku sayang kat dia

hasil titik peluh aku

yang penuh suka dan duka

peluh keramat dan titisan darah…

ASTAGA….

pasal memikir kan dia

pagi tadi hampir boleh menyebabkan aku masuk hospital

silap2 ajal aku dah sampai

tapi Allah tak mahu berjumpa dengan aku lagi…

maka aku dapat mengelakkan diri dari dilanggar

sebuah kereta perodua kembara…

dah la aku bawak laju…

kereta¬†tue plak bole kuar sesuka hati jee…

nasib baik aku sempat brek

dan mengelakkan diri dari kena langgar…

pernah gak aku terfikir

selepas detik cemas tue

‘kan, bagus aku balik kampung asal’

tapi memandangkan aku

ada tanggungjawap

perlukan dilaksanakan

dan orang yang aku sayang

masih memerlukan

pertolongan aku

esspecially Mak Ayah aku

then adik-beradik aku.. adoii..

kekawan aku…

sahabat aku…

tapi tidak pada kekasihku

entah laa…

aku pon tak tahu nak kata apa lagi…

hidup ini satu perjuangan

HIDUP MESTI DITERUSKAN

TAK KIRA APA PON BERLAKU

One Response to “Bengang Giler….”

  1. farahhaziq said

    bawak bersabar dengan apa yang jadi.
    Istighfar byk2

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: